FAQ - Vragen & Antwoorden

  1. Selectie
  2. Bestellen en betalen
  3. Een bestelling retourneren en annuleren
  4. Verzending en bezorging
  5. Reparatie en garantie
  6. Campagneaanbiedingen en prijzen
  7. Nieuwsbrief
  8. Beste prijsgarantie

1) Selectie

1.1) Hoe kan ik een specifiek product vinden?

In het zoekveld kunt u zoeken naar een bepaald product, merk of productcategorie. Of u kunt ook de directe links naar productcategorieën gebruiken.

1.2) Hoe weet ik of het artikel dat ik wil kopen op voorraad is?

We werken onze website voortdurend bij. Als je de pech hebt om een ​​uitverkochte bestelling te plaatsen, wordt er contact met je opgenomen over een beter product voor dezelfde prijs.

1.3) Waarom zijn Euro Skateshop-producten zo goedkoop?

Euro Skateshop is voornamelijk gebaseerd op online handel. Daarnaast streven we ernaar de goederen rechtstreeks van de fabrikant te importeren. Dit betekent lagere kosten voor Euro Skateshop, en daarom kunnen we u goederen aanbieden tegen een lagere prijs.

1.4) Als ik elders een product tegen een goedkopere prijs vind - stelt Euro Skateshop de prijs vast?

Ja, we hebben een prijsgarantie en daarom kunnen we altijd bieden onze klant maakt de beste prijzen.

2) Bestelling en betaling

2.1) Kan ik bestellen per post of fax?

Nee. Om veiligheidsredenen accepteren wij geen bestellingen per telefoon, post of fax. Maar u kunt de klantenservice bellen op +32 71 96 28 72 en zij kunnen u helpen met het aankoopproces in de webshop.

2.2) Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat u uw bestelling hebt bevestigd, ontvangt u automatisch een orderbevestiging per e-mail. De orderbevestiging vermeldt de items die u hebt besteld en waarvoor u heeft betaald. De orderbevestiging zijn ook uw garantieclaims.

2.3) Hoe kan ik mijn bestelstatus volgen?

Als uw pakket is verzonden, ontvangt u een e-mail met Track & dan kunt u uw pakket volgen.

2.4) Welke verzendopties heb ik?

Euro Skateshop verzendt goederen met GLS of DPD.

2.5) Wat gebeurt er als het item verloren is gegaan bij de bezorging?

Euro Skateshop vraagt ​​om de verzending in samenwerking met het bezorgbedrijf. Dit verzoek duurt 10 werkdagen en als het pakket niet op tijd verschijnt , uw bestelling wordt opnieuw uitgevoerd.

3) Kan ik een product retourneren als ik spijt heb van het kopen?

3.1) Posso devolver um produto se me arrepender de comprar?

U hebt een retourbeleid van 365 dagen. De goederen moeten onbeschadigd en origineel zijn verpakking en in dezelfde staat als waarin u deze heeft ontvangen. Er zijn twee opties als u een product wilt retourneren.
1. U kunt het product gratis leveren in onze winkel (adres: Uplandsgade 70, 2300 Copenhagen S, Denemarken.
2. U kunt de goederen ook naar de winkel sturen (u moet de verzendkosten betalen). Het is belangrijk dat u een kopie van uw orderbevestiging bijvoegt.

Retourzendingen van grote aankopen

Retouren voor grotere aankopen van meer dan 700 GBP zijn hieronder van toepassing:

Voor aankopen van meer dan 700 GBP wordt de Deense koopwet voor internethandel gebruikt. Dat wil zeggen, 14 dagen volledig rendement op ongeopende zegels en producten die niet in gebruik zijn genomen. Als u voor meer dan 700 GBP koopt, heeft u geen 365 dagen volledige retourzending, net als bij alle andere aankopen op de website.

Retourzendingen moeten worden verzonden naar:

EuroskateShop

Odinsvej 19

DK-4100 Ringsted

Denmark

TLF. +31 85 0013 564

[email protected]

3.2) Wat moet ik doen als het pakket beschadigd is bij ontvangst van de goederen?

Wanneer u uw artikel ontvangt, moet u het controleren op schade. Als de verpakking beschadigd is of andere zichtbare tekenen van gebrek heeft, moet u erkennen dat het pakket onderhevig is aan beschadiging van de inhoud.

3.3) Kan ik gratis retouren krijgen?

Ja, als u met PayPal betaalt en zij uw retourgeld zullen terugbetalen - lees meer over Krijg je retour verzendkosten terug.

4) Verzending en levering

4.1) Wanneer verzendt Euro Skateshop de goederen?

Goederen worden vaak verzonden op dezelfde dag van de bestelling (als we de goederen op voorraad hebben).

4.2) Wat moet ik doen als ik het pakket ontvang?

Wanneer u uw goederen ontvangt, moet u het pakket controleren op zichtbare schade.

4.3) Wat kan ik doen als de zending beschadigd is?

Wanneer u uw artikel ontvangt, moet u het controleren op schade. Als de verpakking beschadigd is of andere zichtbare tekenen van tekortkoming heeft u om het pakket te erkennen onder voorbehoud van beschadiging van de inhoud.
U kunt ook volledig weigeren het te accepteren, dan neemt de bestuurder het pakket terug. Als u het pakket weigert, moet u contact opnemen met Euro Skateshop via e-mail: [email protected].
Als de verpakking intact is en u vindt na het uitpakken kapotte goederen, moet u dit onmiddellijk melden aan het bezorgbedrijf en ook contact met Euro Skateshop via e-mail. Dit moet binnen 24 uur nadat u het pakket hebt verkregen. Klantenservice kan u altijd helpen met uw probleem.

4.4) Ik heb niet alles ontvangen de goederen die ik heb besteld, misschien worden hun goederen verzonden vanuit een andere fabriek dan normaal.

Als het bestelde product niet op voorraad is, wordt er contact met u opgenomen over een aanbod van een beter product voor hetzelfde prijs.

5) Reparatie en garantie

5.1) Wat is de garantie voor Euro Skateshop?

Als de goederen fabricage- of materiaalfouten hebben, hebt u vanaf de dag 2 jaar materiële garantie op hun producten. u ontvangt de producten. Sommige fabrikanten bieden garantie op de garantie van twee jaar. Met een verdere kwestie van garantie kunt u ook de klantenservice van EUR Board Shop via [email protected].

5.2) Hoe krijg ik mijn artikel voor reparatie?

Als u een klacht wilt indienen over een defect product.

Download deze instructies - klik hier (stuur een e-mail naar [email protected], dan sturen wij u een retouretiket - BELANGRIJK: dit online formulier moet worden ingevuld en ondertekend en bij het artikel worden gevoegd) Stuur een e-mail naar [email protected] met informatie over het bovenstaande ordernummer, productnaam, serienummer en een gedetailleerde foutbeschrijving in het Engels.

Nadat u een klacht heeft vastgesteld, wordt er contact met u opgenomen met de klantenservice.

5.3) Hoe kan ik de reparatie van mijn artikel gebruiken?

We houden u via e-mail op de hoogte van de reparatie. & nbsp; U kunt ook schrijven naar [email protected] als u meer informatie wilt.

6) Campagneaanbiedingen en prijzen

6.1) Waar kan ik speciale aanbiedingen en producten vinden om prijzen te koop te koop?

In Euro Skateshop streven we ernaar om als eerste met nieuws en goede prijzen te zijn. We ontvangen vaak aanvullende aanbiedingen van onze leveranciers en daarom werken we de site voortdurend bij. Dit betekent dat u de hele dag door nieuwe aanbiedingen kunt vinden. Bovendien informeert Euro Skateshop over producten en aanbiedingen op Facebook en in een nieuwsbrief.

7) Nieuwsbrief

7.1) Wat krijg ik als ik me aanmeld voor de nieuwsbrief?

U ontvangt de nieuwsbrief met campagneaanbiedingen 2-4 keer per maand. De nieuwsbrief bevat de beste en nieuwste deals, dagelijkse tips, wedstrijden, inspiratie en nieuwe kennis over de producten. Uw gegevens worden niet bekendgemaakt.

7.2) Hoe registreer ik me voor de Euro Skateshop Nieuwsbrief?

U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief, bijvoorbeeld door deel te nemen aan onze wedstrijden. U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief bij het afrekenen, dan moet u dit vakje aanvinken:

"Ik wil me inschrijven voor de Euro Skateshop-nieuwsbrief"

Euro Skateshop verzendt geen advertenties per e-mail of zo zonder uw toestemming

7.3) Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Aan het einde van de nieuwsbrief vindt u de link "nieuwsbrief om u uit te schrijven". Als u op deze link klikt, meldt u zich af voor onze nieuwsbrief.

8) Laagste prijsgarantie

8.1) Altijd de beste prijs

In Euro Skateshop hebben we een prijsgarantie en bieden we onze klanten altijd de beste prijzen. Kunt u nog steeds een betere officiële vermelding vinden, dan passen we de prijs aan.