Hulp en contact

Neem contact op met os via telefoon of e-mail

Openingstijden klantenservice:

Maandag: 8:30 - 17:00

Dinsdag: 8:30 - 17:00

Woensdag: 8:30 - 17:00

Donderdag: 8:30 - 17:00

Vrijdag: 8:30 - 17:00

Zaterdag: gesloten

Zondag: gesloten

Telefon: +32 71 96 28 72

Wij bieden professionele begeleiding bij de verkoop, het gebruik en/of de keuze van producten.

Houd uw bestelreferentie bij de hand als u belt over een bestelling.

Account en bestellingen

Mijn afleveradres wijzigen

Helaas is het momenteel niet mogelijk om je afleveradres te wijzigen nadat je bestelling is geplaatst. Toch kunnen we je misschien helpen als je bestelling nog niet in ons magazijn ligt - neem telefonisch contact met ons op: +32 71 96 28 72

Skift min e-mail adress

Helaas is het momenteel niet mogelijk om je e-mailadres te wijzigen nadat je bestelling is geplaatst. Toch kunnen we je misschien helpen als je bestelling nog niet in ons magazijn ligt - neem dan telefonisch contact met ons op: +32 71 96 28 72

Mijn telefoonnummer wijzigen

Helaas is het momenteel niet mogelijk om je telefoonnummer te wijzigen nadat je bestelling is geplaatst. Toch kunnen we je misschien helpen als je bestelling nog niet in ons magazijn ligt - neem dan telefonisch contact met ons op: +32 71 96 28 72

Verzending en levering

Levertijd?

Ga verder naar het winkelwagentje of ga naar onze pagina met verzendgegevens om de geschatte verzendtijd te bekijken. Als je al een bestelling hebt geplaatst, kun je de voortgang van je bestelling bekijken op de pagina Mijn bestelling of je bestelling direct volgen op de pagina Volg je bestelling.

Ik heb het verkeerde product ontvangen

Het spijt ons als je het verkeerde product hebt ontvangen!

Controleer of de barcode op het product overeenkomt met de barcode op de pakbon.

  • Komt de barcode niet overeen met de pakbon? Maak nu een nieuwe bestelling. Stuur het product naar ons terug (gratis) en neem dan schrijf ons alstublieft: [email protected]. We crediteren het volledige bedrag bij ontvangst.

  • Komt de barcode op het product overeen met de barcode op de pakbon? Neem dan contact op met onze +32 71 96 28 72.

Er ontbreekt een item in mijn bestelling

Zoek hieronder het scenario dat op jouw geval van toepassing is:

  1. Vernietigd pakket?

    Was je pakket beschadigd toen het aankwam? Was het afgeplakt door de vervoerder? Of is er iets anders dat erop wijst dat het artikel tijdens het transport verloren is gegaan? Vul dan hier het formulier in.
  2. Heb je twee trackinglinks ontvangen?

    In sommige gevallen verzenden we je bestelling in twee dozen. Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden, maar wordt niet noodzakelijkerwijs samen geleverd. In deze gevallen word je per e-mail op de hoogte gebracht en sturen we je de links voor het volgen van je bestelling. Je kunt je bestelling ook direct hier volgen.
  3. Mijn product is defect

    Als een of meer van uw producten een defect hebben als gevolg van een productiefout, heeft u het recht om dit te reclameren. In dergelijke gevallen vult u alstublieft het formulier hier in.
  4. Geen van bovenstaande?

    Als je pakket niet vernietigd/beschadigd is en je slechts één trackinglink hebt ontvangen, neem dan schrijf ons alstublieft: [email protected] .

Retourneren en terugbetalen

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Wil je iets naar ons terugsturen? Geen probleem, bij Euroskateshop kun je eenvoudig online je retour aanmelden en een label bestellen om je pakket te retourneren. Wij bieden een retourlabel aan voor slechts € 11,95. Print het gewoon vanaf de website en geef je retourpakket af bij de dichtstbijzijnde pakketwinkel. Lees meer over retourneren.

Hoeveel tijd heb ik om mijn artikel(en) te retourneren?

Waarom zou je je artikelen niet voor langere tijd kunnen retourneren? Wij stelden onszelf dezelfde vragen en besloten je retourrecht uit te breiden. We bieden 365 dagen retourrecht! Je kunt je producten terugsturen tot 1 jaar nadat je je pakket hebt ontvangen.

Kan ik een product ruilen?

Ja, dat is gratis!

  1. Maak online een nieuwe bestelling.
  2. Ga naar deze link en volg de instructies. OPMERKING: Doe je nieuwe orderbevestiging in het retourpakket en we betalen het volledige bedrag terug in

Kan ik artikelen retourneren?

Nee. Niet alles wat je bestelt kan worden geretourneerd. Je kunt geen diensten of andere artikelen retourneren die je aan ons hebt gevraagd om te repareren of aan te passen op welke manier dan ook. Lees meer in onze algemene voorwaarden voor retourneren.